Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Přehled nástrojů pro podporu a řízení incident managementu
Šaman, Martin ; Drga, Jaroslav (vedoucí práce) ; Basl, Josef (oponent)
Tato práce je zaměřena na ITIL Incident management a jeho využití. Cílem je definovat Incident management dle rámce ITIL, analyzovat trh s nástroji pro podporu Incident ma-nagement a na základě této analýzy provést vyhodnocení. V teoretické části je popsán Incident management, jeho přínosy a důležité související pojmy, které jsou nezbytné pro porozumění tématu. Zároveň je zde definován podnik, pro který je v praktické části vybírán nástroj. V praktické části je shrnuta analýza trhu nástro-jů pro podporu Incident managementu. Dále je provedeno jejich srovnání s definovanými požadavky a vyhodnoceno, které nástroje jsou nejvhodnější za daných podmínek. Přínosem práce je analýza vybraných nástrojů a jejich vyhodnocení, které čtenáři pomůže při volbě nástroje.
Řízení interního service desku ve středních a velkých společnostech
Labant, Patrik ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Růžička, Bohuslav (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na řízení interního Service desku ve středních a velkých společnostech. V teoretické části je nejprve definováno, co to je ICT služba a jak je řízena. Následuje charakteristika teoretického rámce ITIL, který se zabývá řízením ICT služeb. Poté je charakterizován další teoretický rámec COBIT, který se také zabývá řízením služeb, a tyto dva rámce jsou vzájemně porovnány. Praktická část se skládá z případové studie. Případová studie je založena na analýze a hodnocení současného stavu interně provozované služby Service desk ve společnosti ALS Czech Republic. Při analýze a hodnocení se vychází ze znalostí a informací uvedených v teoretické části práce. Výstupem této práce je obecný návod pro řízení interně poskytované službě Service desk ve středních a velkých společnostech.
Návrh katalogu ICT služeb veřejné správy
Petr, Jakub ; Voříšek, Jiří (vedoucí práce) ; Stanovská, Iva (oponent)
Práce s názvem Návrh katalogu ICT služeb veřejné správy se zabývá zejména tím, jak katalog napomůže k efektivnímu řízení IT veřejné správy. Katalog má sloužit k zaznamenávání v první části aktuálně poskytovaných a v druhé nabízených ICT služeb, přičemž by měl být podle toho i rozdělen. K tomu práce, již dle svého názvu, přispěje návrhem řešení a měla by také tak sloužit. Další možnou pomocí k řešení je prvotní analýza možného stavu a její porovnání se stavem v ostatních zemích (např. Velké Británii). Vzhledem k možnému použití katalogu bude též zmíněno, jakých analýz bude při řešení využito. Prací se dotkneme mimo jiné implementační fáze katalogu, kde cílem bude stanovit, jakým způsobem budou zaznamenávány ICT služby do katalogu, aby byly informace sepsány přehledně, s dostatečnou přesností, ale bez nadbytečných informací, které by mohly narušovat srozumitelnost celého katalogu. Dále se práce zaměřuje na to, jak a komu by měl katalog sloužit při řízení ICT služeb veřejné správy a následně na to, co bude k jednotlivým službám evidováno, jak, co a proč bude analyzováno a jakým způsobem bude tento katalog sestaven. Aby mohlo být dosaženo výše uvedených cílů, musí být nejdříve vysvětleny základní termíny jako je metodika MMDIS, cloud computing, služby veřejné správy, ICT služby a v neposlední řadě model SPSPR, který bude v této práci využíván. Dále by měl být přiblížen stav veřejné správy, služeb a s nimi souvisejících ICT služeb jimi poskytovaných. V neposlední řadě by měly být porovnány i jiné způsoby sestavení katalogu, které jsou použity v jiných zemích světa. Mimo jiné by měly být zhodnoceny výhody a nevýhody našeho i jejich postupů, aby bylo dosaženo co nejlépe strukturovaného a sestaveného katalogu. Na závěr bude ukázáno i několik možných a doporučených rozdělení ICT služeb. Hlavní přínos této práce by měl spočívat v efektivnějším řízení ICT služeb, tedy v centralizaci řízení prostřednictvím navrženého katalogu, jelikož právě nevhodná decentralizace veřejné správy v této oblasti je jedním problémů stávajícího stavu ICT služeb ve veřejné správě. Další přínosy práce jsou v procesech, které navazují právě na návrh katalogu ICT služeb.
Cloud computing v sektoru malých a středních podniků
Jež, David ; Voříšek, Jiří (vedoucí práce) ; Šebesta, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá novodobou informační technologií - cloud computingem, a to především z pohledu malých a středních firem, jelikož právě pro tento sektor může být cloud computing jedna z nejefektivnějších cest využívání ICT služeb. Práce si v úvodní, teoretické části, klade za cíl seznámení s klíčovými prvky CC, které zodpovídají nejběžnější otázky s touto technologií související, zejména existence různorodých typů cloudu, jeho výhody, úskalí a právní aspekty. V praktické části je již kladen důraz na analýzu využití CC jak z pohledu českých firem, tak z hlediska historického. Aby mohly být stanové cíle naplněny, bylo třeba zpočátku nastudovat veškeré podkladové materiály týkající se daného tématu. V dalších fázích byl jednak proveden průzkum mezi českými podniky, jednak průzkum již v minulosti naměřených dat, aby mohly být zanalyzovány vytyčené cíle. Výsledky provedené analýzy pak mohou mít charakter užitku pro společnosti nabízející cloudové služby v rámci českého trhu a predikovat budoucí vývoj CC nejenom v českém prostředí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.